Vegán almás

Ez picike adag, duplázzatok 🙂 

Alap :

90g zabliszt

10g kakaópor

15g fehérjepor (rizsfehérjét használtam, bármilyen jó, vagy helette is zabliszt)

100g mandulatej (bármilyen tej)

Összekevertem az alapanyagokat, tepsi aljába nyomkodtam, 190 fokon elősütöttem 5 percig.

Almás réteg:

3-4 alma reszelve (alma méretétől függ)

2ek nyílgyökérliszt/zabliszt

édesítő

én tettem még bele mézeskalács fűszert / fahéjat

Az almát lereszeltem, kicsit kinyomkodtam, hozzáadtam a lisztet, édesítőt és a fűszereket. rátettem az alapra.

Morzsás réteg : 

70g aprószemű zabpehely

50g lekvár (agavesziruppal, rizssziruppal is működik)

A zabpelyhet összekevertem a lekvárral, én ehhez nem tettem édesítőt mert a lekvártól elég édes volt. Tettem még hozzá 20-30g apróra vágott mandulát, rá’morzsáltam’ az alma tetejére, 190 fokon sütöttem kb 30 percig 🙂

almásalmás2

Hozzászólás